Katrin Zytomierska

Ni vet alla säkert vem Katrin Zytomierska är, en känd bloggare, är med lite här och var, varit med vissa tv-program, ja, hon är helt enkelt med lite överallt och är lite från och till allt och ingenting kan man säga. Men nu är hon faktiskt mamma till hennes son RINGO. Jag gick in på hennes blogg imorse men såg att hon inte hade uppdaterat och då var klockan ändå rätt mycket, så jag tyckte att det var lite skumt men tänkte att hon inte kunde lyfta sig upp ur sängen väl. Men nehä då, hon har legat och krystat ut hennes son. Så på ett sätt så har hon ju inte kunnat ta sig upp ur sängen, men ändå! Jag blev helt paff när jag såg inlägget att Ringo var ute. Jag har följt hennes blogg den senaste tiden konstant för att jag inte vill missa när hon föder, och shit jag kan säga att jag blev väldigt glad för hennes skull! Hon har gått över tiden 2 veckor, och hon var väldigt stor, men väldigt vacker! Fyfan, jag kan inte släppa det, tänk att hennes son verkligen är ute efter alla timmar och månader inne i magen! Jag sa nog aaauww 100 gånger! Just nu är jag så lycklig och glad. Jag vet inte varför men jag är det för hennes skull. Nu längtar jag efter min egen förlossning, längtar tills jag ligger där på sjukhus sängen och ska krysta ut en unge med ett stort huvud, längtar tills jag får bära min lilla dotter som ska ligga och suga min tutte som sedan blir hängpattar, jag längtar efter smärtan som går över när jag ser mitt barn! GUUUUD! Ni förstår inte hur lycklig jag är?! Och jag vet ändå inte varför jag är så lycklig, det är ju trots allt inte jag som fött en unge ännu?!
Men hur som helst, GRATTIS KATRIN!


en snygg mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0