mat

Sitter just nu inne på dass och gör mina privatsaker(nämner inte direkt vad det är, men ni kan ju gissa på det ena eller det andra, för något av det är de ju!).
Hur som helst så beställde vi mat från Viking innan, för att vi var så jäkla hungriga och orkade inte ta fram mat och börja laga det. Klockan var trots allt över 21.00 när vi bestämmde oss för att beställa hem mat. Det fick bli Viking, för det är närmst och de gör godast mat där. Det är en pizzeria/restaurang så det är mycket att välja mellan. Men jag och Hampus beställde vars en kebabtallrik och min bror en kebabpizza. Det är typ det enda han äter alltid. Han är beroende av kebabpizza! Sen så var vi ner om affären här nedanför och köpte godis, läsk och en NU tidning fick jag med mig. Sen köpte jag vars en godis-napp till mig och min bror. Hampus ville inte ha en sådan. Liten mes är vad han är;). Hur som helst är jag på bättre humör nu som ni kanske märker, dels för att jag fått mat i mig och sen för att allting har ordnat upp sig. Blir bio på fredag istället och se Iron Man2. Nu ska vi nog snart gå och lägga oss, för jag är trött och det är Hampus med. Imorgon ska vi boka tvätttid, det behövs verkligen. Sen så händer väl inte så mycket mer, affärerna är väl stängda imorgon, eller?
Hur som helst, så kanske här kommer upp ett par bilder senare. Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0