kinamat

Det blev kinamat trots allt idag, älsklingen kom hit med beställd kinamat utan att jag visste om det. Jag var som sagt jätte irriterad och trött innan, och trött är jag ännu men irriterad är jag inte så mycket längre. Med tanken på att jag fick äta en väldigt god kinamat. Dock hade Hampus beställt fel, så det blev bara för en person, så dte blev att jag fick äta kinamat själv, men självklart visste jag från hela första början att jag aldrig skulle orka äta upp det. Så innan vi satte oss ner och åt stack vi ner om affären här nedan och köpte panpizza åt min bror, och Hampus valde en Tacospaj. Dock fick Hampus äta hälften av kinamaten också för att jag var rätt mätt, sen så åt jag friterade bananer och glass som man fick till när man köpte kinamaten. God var den, och jag delade med mig till Teddy. Och han blev väldigt glad. Min lillebror som satt och sa att han inte åt räker eller kinamat, åt mina friteraderäkor trots allt och tyckte det var väldigt gott med! Nu så vet han att han själv kan äta kinamat, precis som jag kan. Efter maten vilade vi oss några minuter sen vidare till NETTO för att handla lite gottis. Så nu har vi en massa gottis hemma. Hampus körde direkt hem efter att vi hade handlat för att lämna bilen, men han kommer sen igen då hans kusin lämnar honom här. Mamma har inte kommit hem ännu, skönt faktiskt trots att jag blir lite arg på henne ibland. Men men, så är det mor coch dotter kommer inte alltid överens.
Imorgon tror jag nog att jag och Hampus drar in till Lund och checkar in lite affärer för att han dels har presentkort och behöver nya kläder, framförallt jeans och nya tjocktröjor som passar honom. Kanske kallingar också behövs, får väl fråga honom. Han är lite utav den typen som inte köper kläder utan att någon säger till honom. Man måste tjata flera gånger innan han ger sig iväg för att handla kläder till sig själv. Typiskt killar, men sen så vet jag också att det finns shopping glada killar som kan handla hur mycket kläder som helst, som vi tjejer typ.. Aja, nu sitter jag här och äter Läkerol för att inte äta upp allt godis innan Hampus hunnit komma tillbaka. Känns lite taskigt mot honom. Hur har er fredag varit? Och vad ska ni göra denna fredagskväll?
Vi hörs senare garanterat. Puss♥


Nu förtiden vill jag alltid äta tårta, och är sugen på det jämt!
Så en sånhär hade inte suttit fel i magen just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0