Kissie i Bella & Tyra show

Sitter och tittar på Bella & Tyra show där Kissie är med. Sändes ju i Torsdags men jag titta inte på det då för att det brukar alltid hacka och stanna hela tiden för att det är så många som tittar på programet. Jag säger väl som alla andra att programet med Kissie såg jag verkligen fram imot och sen att det var det bästa programet Bella & Tyra haft. Att de valt ha henne där trots att Kissie snackar skit om dem är sjukt starkt gjort av dem. Kissie var pinsam i programet, innan programet säger hon att hon ska slå den ena och den andra, sen så sitter hon och snackar så mycket skit om dem, men sen på programet så är hon en lite mes, och säger att hon inte slåss och sånt. Vafan är det? Tyckte det var bra av Tyra att vara ppå Kissie så mycket som hon var. Hon hade rätt när hon frågade henne hur Kissie kunde avsky henne när de aldrig hade träffats förr och när hon inte hade gjort Kissie något. Men Kissie kom ju med hennes löjliga förklaringar som är helt totalt värdelösa. Men men, ni som inte sett avsnittet gå in och kolla, ni får er ett gott skratt! Och kanske stör ni er lika mycket som jag gjorde på Kissie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0