klar!

Nu är jag klar med sminkningen, tog ett tag och jag är fortfarande inte riktigt nöjd med mina ögonfransar på vänster sida. Men det är alltid dom som blir misslyckade så det kvittar väl egentligen?! Aja, skitsamma! Fortsätter jag att måla på dom så blir dom bara äckligt klumpiga och då orkar jag inte gå ut, jag blir lätt på dåligt humör av sminkningen.. Tyvärr!
Hur som helst så kommer Hampus snart, de slutade väldigt tidigt idag för att de regnade så mycket, men just nu är det hur vackert väder som helst så varför klaga? Satt och titta tidtabellen till Lund och bussen kommer rätt ofta nu så vi hinner gå lite i affärer och så innan vi ska titta på bio. Dock börjar den 21.10 så det är ett bra tag tills dess må jag säga. Men tiden går skit fort när man går runt i Lund faktiskt. Ja, dagen/kvällen ska väl bli bra förhoppningsvis. Tänkte ta och ringa Andreas nu, vi har snackat hela dagen idag, men han är lite sur av sig idag så får snacka med honom så han blir på bättre humör, eller sämre när han hör mig! Men ha en toppen bra dag allihopa, vi ses och hörs kanske inte mer idag men imorgon ialla fall!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0