kulturkalaset?

Jag har suttit och funderat över kulturkalaset som är imorgon i Hörby. Jag vill endast dit för att Ola Svensson ska vara där och sjunga. Inte för något annat! Men nu när jag är små krasslig så börjar jag fråga mig själv om jag verkligen ska dit där, trots att jag älskar han väldigt mycket och det var väldigt länge sedan jag såg honom sjunga live. Men vill jag verkligen ta risken för Ola och stå där på kvällen och låta febern och halsen döda mig igen?! Det är en fråga som jag ännu inte vet något svar på. Men jag vill så gärna dit bara för att se Ola sjunga, det var som sagt ett tag sedan. Sist var nog på malmöfestivalen förra sommaren och det är ju snart 1år sedan. Men jag får helt enkelt avgöra det med hur jag mår imorgon. För det viktigaste är att jag och bebisen är friska och mår bra. Sen så kan ju allt annat kvitta, kan ju jag tycka!


Vi får väl helt enkelt se och vänta på svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0