Kulturkalast - Ola

Har precis kommit hem efter att ha varit på kulturkalset några timmar. Skit roligt var det faktiskt. Jane hämtade upp mig vid halv 6 och vi stack, först stack vi in om Preem för att jag behövde mat och äta. Sen efter det drog vi till kalaset, där allt det roliga var. Vi var där strax innan 19, så då var det dags för Timoteij att uppträda. Vi stod där och försökte titta men såg fan inte ett skit så vi lyssnade bara. Hampus kom också efter en stund. Träffade på väldigt många folk där, och det var trevligt som alltid annars. I år var det extra mycket folk där, kan det bero på att vi hade OLA som gäst i år? Och i år så fick man inte ens fota med kändisen vilket man brukar få göra annars, man fick med Timoteij, men vem fan är dom liksom? Ingen vill fota med dem, men Ola ville alla fota med och det fick man inte ens det, skit fattigt. Det är väl ändå han själv som bestämmer det eller hur? Det är ju inte Hörby kommun som ska bestämma det, det är ju han själv. Han var redo för att krama om och fotas men då kom en surkärring och sa nej, vi har sagt till om foto! -Jaha, liksom? Är det fortfarande inte han själv som bestämmer hur fan han vill göra?! Nej tydligen inte. Men jag fick en singel med hans autograf på och sedan fick jag det på mina nya skor också;). Skit nice. Sen så tog jag några få dåliga bilder med min mobil, men tog bättre från Noykans, så hon skickar bilderna till mig sen, ska bli spännande och se snyggingen;). Nu ska jag avsluta med att äta min kebab som Jane köpte åt mig så länge jag stod i kön för att vänta på Olas autograf, har ätit lite men har hela kvar. Puss så länge!


Ola på scen

efter att han sjungt, signeringar pågång! (dålig bild)

såhär snygg ser jag ut efter en hel kväll ute bland folkmassan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0