läskigt

Jag var inne på någon blogg och läste, sen dök där upp en länk där man ska tänka på en kändis och så ska den hära spåmannen eller vad man ska kalla honom lista ut vem det är. Och jag tror inte på sånt, jag tycker bara att det är löjligt! Men jag gick in på sidan för att testa och se om det verkligen funkade, och det gjorde mig jävligt förvånad. Jag tänkte på en kändis, och vem kan jag ha tänkt på? Jo, jag tänkte på Zac Efron och jag svarade på frågorna han gav mig, och jag visste inte ens svaren på hälften av frågorna han ställde mig, men när jag var klar så gissade han rätt! Sjukt läskigt faktiskt!
Efter det så var jag tvungen att testa igen för att se om det verkligen stämmde om det liksom inte var så att jag hade avslöjat mig själv och så, och då tänkte jag på Vanessa Anna Hudgens och efter att jag svarat på frågorna så visade sig att han hade rätt igen! Sjukt läskigt, men gå in och testa det. Ni kanske är som mig och inte tror på det, men det funkade två gånger för mig!

Ps. Jag lät precis min bror testa det, och han gissade rätt på honom också;)!


Vanessa Anne Hudgens & Zac Efron♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0