lillens första..

Nu är vi hemma igen från att ha varit i Landskrona och kollat på barnvagnen som vi skulle göra. Det var inte alls svårt att hitta dit, men vi hade hjälp av en gps såklart. Men hem klarade vi oss utan en gps. Vagenen fick ialla fall följa med oss hem, och jag är väldigt nöjd över den. Den var verkligen i fin skick och var hur fin som helst. Jag ångrar inte detta köp, och tror inte att Hampus gör det heller, vi är båda nöjda över köpet. Nu har vi köpt lillens första sak, inte blev det kläder eller annat liknande, utan det blev en stor vagn istället. Nu känns det ett steg närmre, nu har vi ialla fall något som kan påminna mig om att jag är gravid och ska bli mamma snart! Annars har jag inte kännt mig speciellt gravid utan mest sjuk. Men nu känns det bra, och det är bara 13 veckor kvar nu, idag gick jag in i vecka 27, alltså gått 26 fulla veckor:). Hur mysigt som helst.

Nu-läggdags! PUSS♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0