lunch&middag

Jag har lagat ihop lite lunch och middag till mig och min bror nu. Det fick bli pannkaksrulle med köttfärs fyllning. Det var så länge sedan jag åt det så jag minns knappt hur gott det var. Sist var nog på Hemkunskapen i 9:an eller 8:an om jag minns rätt. Så det är ett bra tag sedan. Så jag kollade om vi hade ingredienserna hemma och det hade vi så då slängde jag ihopa pannkakssmeten och har precis gjort klart köttfärsen. Ska strax ta ut pannkakssmeten ur ugnen och sedan ska vi sätta oss till bords för att äta. Min bror är hungrig nu i och med att han inte fått äta eller dricka något sedan han drog av tanden. Men nu så får han äta sakta men säkert. Får se om det går bra annars får jag fixa lite soppa till honom. Teddy fick lunch strax innan jag började att laga mat, så han är mätt och belåten nu. Nu ska jag ta ut pannkakan från ugnen, puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0