mamma blogg(!?)

Tänkte berätta för er lite angående min blogg och sådär.
Många av er har undrat hur mitt bloggande kommer att bli sen när jag fött, vissa undrar hur bloggen kommer att vara om den kommer att vara som den är nu eller om jag kommer skriva om helt andra saker, vissa undrar om jag kommer att fortsätta att blogga eller sluta med det
osv osv.


Jag kommer fortsätta att blogga det är en sak som är säkert, men jag kommer nog inte kunna uppdatera lika mycket och ofta efter förlossningen eller överhuvudtaget när lillan har kommit till världen. Men självklart kommer jag att bloga så mycket jag kan, samtidigt som jag tänker tillbringa så mycket tid jag bara kan med min "lilla familj". Mamma blogg(!?) det är en del som undrat över det. Och jag tänker sakta men säkert berätta att min blogg som jag har nu inte kommer att bli någon mamma blogg, det kommer inte handla om "mitt liv som ung mamma" eller "mitt liv som mamma", men självklart kommer jag att berätta om lillan och hur min dag är tillsammans med henne. Men bloggen kommer fortfarande att vara "JAG" mer eller mindre. Jag tänker inte göra om min blogg till någon mamma blogg trots att jag älskar att läsa "mamma bloggar". Men denna bloggen skapade jag för min egen anledning och det kommer att vara så i fortsättningen också. Jag kommer fortsätta som jag gör nu bara det att lillan är i världen och finns i mitt liv. Det är väl den enda skillnaden från hur min blogg är nu idag. Men jag kommer fortsätta att blogga och skriva om mitt liv, min vardag och allt det dära. Nu har ni fått svar på allt det där om bloggandet och hoppas att ni är nöjda med det också! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0