Marabou Polka

Har ni testat Marabou Polka?
Om ni inte har det så tycker jag verkligen att ni ska ta och göra det, för ni ångrar er inte! Tro mig;)!
Jag smakade ju Marabou Passion för ett tag sedan, och tyckte att den smakade skit bra, men efter att ha prövat Polka så ångrar jag mig till 100%. Visst att Passion var god i sig själv, på ett annorlunda sätt, man kan ju inte jämföra Polka och Passion. Men när man väl ätit några rutor av Marabou Passion så blir smaken sur och äcklig. Men polkan smakar lika gott och härlig hela tiden. Så testa Marabou Polka gott folk, jag älskar den!♥


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Ne jag har inte textat den

2010-05-11 @ 13:14:25
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0