massa trams

Kvällen har bara bestått av massa trams och skratt. GUUD, vad denna familjen kan vara löjliga ibland asså. Vi har sjungit och haft oss, sen har jag snackat telefon med Hampus hela kvällen nästan för vi har försökt hitta en barnvagn. Och vi har hittat en som vi ska åka och titta på imorgon, färgen och så var fin och den var i fint skick. Men tycker att den ser lite konstig ut, men det är nog bara som jag inbillar mig. Sen har vi hittat en annan också som jag ÄLSKAR. Och jag ska ha den så är det bara! Annonsen kom in nu ikväll så hoppas att vi får den, eller kanske det redan är fler som kollat på annonsen. Men jag hoppas på det bästa. Vad har er dag och kväll bestått av?


jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0