middag

Håller just nu på och laga mat. det blir kycklingfilé med klyftpotatis och curisås till. Och ja, ni läste rätt, klyftpotatis idag igen! Men det är så jäkla gott, och sen så hade jag inte en enda idé om vad vi skulle äta så jag tog bara ut något, och så sprang Hampus ner och köpte klyftpotatis. Vi har haft potatis hela helgen, men det är så jäkla GOTT:thumbup:. Men i fredags hade vi ju faktiskt kokt potatis, så vi har ialla fall inte ätit klyftpotatis hela helgen. Ikväll åker Hampus hem, lite trist men han måste ju jobba för att få ihopa pengar som sagt. Och jag kan inte komma bort från header, jag vill så gärna ha en ny header nu igen. Men jag vill ju ha den som jag gjorde innan (den jag visa i ett annat inlägg från idag!), men det går ju inte att ha den som header, för den blir inte transperant som den visar sig vara på inlägget. STÖRIGT SOM FAN! Men jag ska nog fixa en annan header senare ikväll som jag kan ha under tiden Hampus försöker klura ut hur man ska göra, eller vad som är felet. Så jag får i alla fall en ny header i vilket fall som helst. Men jag ska bara komma på hur den ska se ut först. Lite jobbigt med ideér nu förtiden"/. Nu ska jag ställa mig vid spisen igen för just nu står Hampus där. Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0