My big day!!

Ja, rubriken säger allt! Idag är det min dag, och jag känner jag mig inte mer gammal för det minsta lilla:). Gud vad tiden har gått snabbt i år, redan min födelsedag. För några månader sedan satt jag nere i Thailand och fira nyår, drack god dricka, och hade det så jävla skoj med min släkt. Nu, nu så fyller jag år, 17 hela år, och snart ska jag bli mamma till världens finaste dotter, och snart så har jag en egen familj. Tänka sig så snabbt allting kan gå, tänka sig att för ett år sedan vid det här laget så mådde jag piss, allmänt piss. Jag var deprimerad, mådde skit och ville bara ifrån jorden. Nu ligger jag här i min säng denna sköna och härliga morgon och bara är allmänt lycklig, så jävla lycklig helt enkelt! Min bror står i köket fixa frukost i säng åt mig, så jävla underbar! Jane min vän skickade redan "GRATTIS" inatt, Alexandra som fyller år idag, samma dag som mig skickade nu för en stund sedan. GRATTIS SJÄLV ALEXANDRA:). Tänka sig att folk faktiskt kommer ihåg ens födelesdag, tänka sig att bara en helt vanlig dag egentligen kan bli så jäkla bra?! Ja, nu ska jag käka frukosten min bror fixat åt mig, sedan så ska jag fan ta och fixa mig själv lite. Dagens planer berättar jag mer om senare. Ha en underbar dag allihopa!♥


jag för drygt ett år sedan, och inte trodde jag att jag skulle bli lycklig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0