mys fredag

Idag blir det en allmänt mys fredag, bara sitta hemma glo på filmer käka godis eller spettekaka och dricka massvis med läsk(jag skulle trappa ner på cola!!). Mamma kom hem för en stund sedan men har åkt igen, asså hon kan aldrig vara hemma. Hon hade köpt med sin spettekaka till mig, fast ICAS och jag och min bror tog vars en bit nu precis och den är VERKLIGEN inte lika god som bageriets. Och den var till och med dyrare! Men den gick och äta och det är väl huvudsaken. Ska snart på börja maten, ikväll blir det panbiff, potatis, sås och grönsaker till blir det! Låter gott, men frågan är om jag kan äta det med tanken på min hals. Men jag får väl försöka trycka i mig det jag kan. Svårare är det ju inte! Nu ska jag ut och ta en bit spettekaka igen med min bror. Sitter och snackar med Jane i telefon nu förresten och gjort det i över en timme. Alltid kul att snacka i telefon.♥


såhär ser den ut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0