nelly.com

Sitter och tittar på klänningar inne på nelly.com just nu. Jag behöver ju en ny klänning till Hampus kompis Jannice tar studenten. Men det gäller att jag hittar en fin och bekväm klänning också. Ska vara snygg men inte vara allt för avancerad. Kenza ni vet alla säkert vem hon är, kända bloggaren har ju varit modell för nelly.com och hon visade sig i väldigt fina klänningar faktiskt, så jag har rotat runt där lite bland de klänningar hon fått ha på sig. Och har hittat tre snygga faktiskt, och inte så dyra heller.


Jones & Jones 399kr, tycker den är väldigt söt!

Embroidery halter dress 399kr, också väldigt söt!


Vero moda 259kr, både snygg och söt!


Men nu vet jag inte vilken jag vill ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0