one days left

Rubriken säger allt. Nu är det endast en dag kvar. Planerna inför imorgon är ännu inte riktigt planerade. Kanske så hoppar vi över bion imorgon och tar det på fredagen istället då Sex and the city redan haft premiär, då kanske det inte är lika mycket folk som är där. Men vi är ännu inte säkra på saken. Jag får bestämma men jag vet inte vad jag vill riktigt. Om det inte blir bio imorgon så blir det en runda inne i stan och sen äta något efter det. Jag vill såklart tillbringa dagen med min familj också, men jag tycker det är lite tråkigt att bara sitte "hemma". Så jag väljer att dra ut med min fina vän istället. Men jag vet inte vad jag vill och jag får panik..
Jag får helt enkelt tänka på det lite till så får jag ge svar senare ikväll. Nu ska jag leta någonting att äta, har inte ätit ännu så vi får se vad det finns att käka. Hörs snart igen!♥


seriösa blicken! Bitchigaste också!


Kommentarer
Postat av: Hampus lindwall

vad fin din blogg har blivit och Du är också fin :)<3

2010-05-25 @ 23:11:55
URL: http://hampuslindwall.blogg.se/
Postat av: Hampus lindwall

vad fin di blogg har blivit :)

och du är också fin:)<3

2010-05-25 @ 23:13:17
URL: http://hampuslindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0