Ont i halsen

Godkväll bloggen!

Vaknade upp för en stund sedan, har vilat lite. Jag har varit väldigt gnällig idag, vet inte varför!?
Men nu känner jag att jag är lite piggare, tur det så slipper jag bete mig som en surkärring. Ont i halsen har jag också, vet inte riktigt vad det är och vet inte om jag ska kolla upp det! Får se först hur det känns imorgon eller om det går över nu snart. Halstabletterna hjälper ialla fall inte ett dugg. Så jälva typiskt!
Bloggen har varit lite åt sidan denna helgen, men det är för att vi varit borta och så för att jag haft annat för mig och inte orkat blogga. Nu när jag loggade in på bloggen hade jag fått två kommentarer och det är angående magbilder jag lagt upp. Och det verkar vara något vissa inte har fattat, i inlägget så tycker jag att jag klart och tydligt har skrivit att jag inte bryr mig om hur jag ser ut på bilderna om det är för naket osv osv. Så nu hade jag fått en kommentar där någon hade skrivit att jag hade bristningar och att jag var äcklig och att min fitta såg ut si och sådär och att det var synd om Hampus! Ärligt talat de flesta får väl för fan bristningar när man är gravid? Är man äcklig bara för man har några få bristningar på låret och röven?! Okej, fine! Och min fitta vad fan har ni med det att göra hur den ser ut? Och hur fan kan jag hjälpa hur den ser ut? Men jag tycker att så länge jag går och knulla och inte är slapp så är jag nöjd! Och sen Hampus?! Om han nu tycker att jag är äcklig för att jag har fått bristningar så får han väl för fan tycka det, det är väl ändå han som gjort mig gravid? Det är väl också hans unge som är i min mage, och det är väl mig han ska tacka för att jag går och bär hans barn också, så han slipper det själv? Och kan han inte ta mig för hur jag är så får han väl lämna mig, svårare än så är det väl ändå inte, ELLER?!

Jag förstår mig inte på vissa människor asså. ALDRIG har jag fått elaka kommentarer förr, jag börja få det efter jag la in de här magbilderna som visa lite mer av min kropp, som så kallat är "naken" , men ändå ser man inte min fitta eller mina bröst, så jag tycker det är fullt normalt.
Jag vet inte riktigt vad det beror på att jag fått de hära kommentarena nu, men jag är säker på att det är ren avundsjuka! Eller för att folk tycker om att sitta och skriva en massa dumma saker om andra, men sen inte vågar stå för det. Typiskt att få såna kommentarer för att man själv inte får gå igenom det som andra gör, att man tror att man själv är snygg och sitter och säger att andra är äcklig osv.
Men en fråga; Hur snygg tror ni man blir och är när man är gravid och tjock?
Jag kan ärligt säga att jag haft väldigt tur med min graviditet. För jag har bara växt utåt inte på breden, och sen så har jag inte gått upp mycket i vikt och man ser inte om jag är gravid när jag har jacka på mig, vilket man hade gjort på en annan tjej/kvinna som är lika långt gången som mig. Så jag tycker att jag är hur snygg och ser hur bra ut som helst fortfarande och jag älskar att vara tjock så fuck er som sitter och säger att jag är äcklig för mina bristningar, vänta er inte att ni får silikonbröst och världens finaste kropp när ni är gravid;)! Ni kanske kommer att se värre ut än mig? Haha! Fine, slutsnackat om det nu! Och förlåt för min ordval, men jag blir så arg trots att jag inte brukar ta åt mig av saker längre, men vissa människor tänker inte längre än vad näsan räcker!

Pusss♥


Kommentarer
Postat av: Agnes Kurki (:

De som skriver sånt är bara dumma i huvudet!

som jag kommenterade på bilderna, det är bara vackert!

folk som skriver sådant kör på sandlåde nivå och du är mkt mkt mkt mer mogen än dem!



puss på dig för du är så fin vännen!

2010-05-16 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0