ont ont ont

Just nu har jag så jävla ont i min rygg och svanskota.
Vi fick ju som sagt sprit leveransen nu ikväll, för några timmar sedan. Och det var otroligt mycket, jag trodde inte mina ögon att vi hade beställt så jävla mycket asså! Shit, bara jag och Hampus hade tydligen beställt över 1100kr, och det är billigt för allt vi fick. Men han säljer också jävligt billigt. Han åker över till Tyskland varje vecka och handlar hem till de som beställer, och vi passade på att beställa i och med vi snart sk flytta och då måste man ju bjuda på sprit. Dessutom beställde jag ett flak cola också, bara för att;).
Sen sp beställde vi ett flak cider, nya smaken Lime & fläder, ska bli spännande att testa sen när jag får dricka. Det är typ bara sommar smak på dem, eller som det heter "Limited edition".
Sen så beställde vi så mycket annat, som öl, vin, likör till kaffe, whisky, och absolut vodka Päron. Men jag fattar inte ens varför vi har beställt så mycket, jag menar jag får ju inte ens dricka?! Inte på ett jävla bra tag till ialla fall.. Så kanske onödigt. Men som sagt så måste vi ju bjuda sen när vi flyttar in, för de som hjälper oss måste ju också få lite belöning, inte sant?
Men nu vill jag bara lägga mig ner och sova! Jag har så jävla ont, och jag är så jävla förkyld och är trött men kan inte somna! Lyckat? NEJ! Sitter och messar med min killkompis Andreas just nu, så jag får väl se om jag somnar in som jag alltid brukar göra när vi skickar med varandra. Jag lyckas alltid somna när jag skickar med honom. Inte för att han är tråkig eller så, men ibland är vi så jävla sega bägge två:). Men ska försöka sätta ifrån mig datorn nu och sedan krypa ner sakta. Sov gott på er, för jag antar att jag inte skriver mer. GOD NATT!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0