pigg

Egentligen borde jag försöka sova vid det här laget, klockan är 20 i 11 och jag känner att jag är den piggaste människan just nu. Jag hade kunnat springa runder nu om det skulle va så. Men icke, måste snart försöka sova, så att jag är pigg och vaken imorgon när vi ska iväg. Vi ska nämligen på bio imorgon och se Iron Man 2. Jag har inte sett ettan ens, så jag kan ju inte direkt säga att jag hoppas att tvåan är bra. Men självklart så hoppas jag att det är en film som är bra och som går att titta på. Min bror ville så gärna se den, så dår blev det den filmen. Vi åker inte in till Lund imorgon och tittar på den, utan vi åker till Entré som ligger i Malmö för att se filmen. Dels för att det är ett varuhus så vi kan gå och glo i lite affärer innan, och sen för att Hampus aldrig har varit där. Så det är väl på tiden nu att han åker dit. För det har trots allt funnits i snart 1år, om det inte redan har funnits i mer än 1år. Jag vet inte, men mer än 2år har det ialla fall inte funnits i, så långt vet jag. Det blir väl att vi alla samlas hemma här först, sen åker vi dit tillsammans. Sen så äter vi något där och sen blir det bio med massa skitgodis och läsk. Usch, jag ska inte äte och dricka för mycket sånt. Men jag kan fan inte låta bli, hur mycket jag än försöker(tro mig jag försöker faktiskt!). Hur som helst så har vi ikväll suttit och letat efter lägenheter. Min mamma och bror ska ju flytta strax efter mig, men de har inte hittat något bra ännu. Men vi försöker för fullt nu, och hoppas på att dte dyker upp något bra snart. Sen så har jag bara suttit och lyssnat på musik, dansat och hoppat runder:). En hel galen kväll, men en sjuk rolig kväll. Det är bra att man unnar sig något gott och bra även fast det är vardag. Och sen har jag kommit på också hur snygg Eric Saade är. Shit, hur kan jag ha missat honom egentligen? Han är ju sjukt hot;).
Älskar han leende, och hans huvudform, sen hans snygga frisyr också. Frågade Hampus ikväll när jag snackade med honom om han inte kunde färga det brunt, för när jag och Anna färgade hans hår sist (då han inte ville eller var med på det!) så blev det skitsnyggt. Han passar i en lite mörkare färg, men samtidigt inte för mörk. Så jag vill att han ska satsa på det. Men när jag säger det så säger han bara att jag vill att han ska vara som alla andra. Men så är det inte. Men som sagt det är ju hans hår, så han får ju bestämma själv hur han vill ha det. Och det blev inte att mamma hjälpte mig av med hårförlängningen idag, hon tyckte att det var synd att jag skulle ta av det i och med jag lagt ner så mycket pengar på det. Så hon tyckte att det var som att jag slängde bort pengar. Ibland kan hon vara en sån jävla kärring! Men jag älskar henne för det♥
Haha, hur som helst nu ska jag läsa lite bloggar, sedan ska jag dricka upp min saft, sen göra vid mig för att bädda ner mig själv under täcket! Hoppas ni haft en bra dag. Kramar på er!♥


Jag är inte mycket för såna filmer, men jag hoppas att de andra
blir nöjda med den ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0