pill och fix

Nu när jag ändå inte har något vettigare för mig så har jag suttit och ändrat lite saker på bloggen.. Bl.a så har jag tagit bort ramen runt headern, så nu ska jag kunna sätta in bilder utan större problem hoppas jag. Men bilderna jag har gjort är lite för små så måste ändra storleken på dem, men det löser sig:). Jag kan ju inte påstå att det var vidare svårt, men jag hade bara en "dålig" dag igår så jag orkade väl helt enkelt inte fixa det direkt. Sen så har jag lagt in en bild på menyn, det fick bli en bild på lilla bebisen, dock ska jag göra den mindra, för den sticker ut lite på inläggslistan som ni kanske ser. Men annars är jag faktiskt nöjd, sen har jag ändrat namn på menyn också, istället för att där ska stå "OM" så har jag skrivit dit mitt eget namn. Mer ändring kommer ikväll då min pojkvän hjälper mig, så slipper jag få mina små spel. Funderar på att ändra bakgrundsfärgen också, vet inte om jag ska ha mönstrigt eller en vanlig matt färg, vad tycker ni?


jag är ialla fall nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0