planerna

Idag skulle jag ju få bestämma själv vd jag ville göra med min söta vän. Och jag hade så svårt med att välja, bio med världens bästa film eller middag och bio på fredag?! Men vi bestämmde oss för att ta allting på fredag istället för att vi kände att vi hade mer tid då, när man ändå är så vill man ju spendera så mycket tid så möjligt tillsammans så är det ju. Man får ju passa på helt enkelt. Så idag har jag inga som helst planer på vad jag ska göra eller något alls. Blir väl att sitta hemma och fira födelesedagen tillsammans med mamma, min bror och lilla bebisen:). Mysigt det med, ibland behövs det liksom inga större cirkus för att en dag ska kunna bli bra! Har fått väldigt många grattis, både på sms mitt i natten, imorse och på facebook där flera stycken hade skrivit så tack så hemskt mycket allihopa ni som läser min blogg! Hampus ringde precis och sa grattis, han hade glömt bort det så kan det va! Annars denna dagen ska jag bara ta det lugnt. Somnade vid 9 igen och vakna inte förens klockan var 12:Thumbup:! Så lite vila har jag fått och är nu pigg för dagen. Ska strax ställa mig och ta den lilla disken som står i vasken, sedan så ska jag sminka mig lite bara för att liksom. Alltid kul att vara sminkad och se fräsch ut när man fyller år trots att ingenting händer. Sådär, nu vet ni planerna för idag. Hoppas ni har haft en bra dag och får en fortsatt bra dag också! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0