Pledge this

Har precis sett klart en film med Paris Hilton, filmen heter "Pledge this" och var faktiskt hyfsat bra. En gammal film skulle jag gissa på, men den var ändå bra och jag har aldrig sett den förut. Igår innan bion började var vi inne på Hemmakväll och köpte filmer och en massa godis. Vi köpte hur många filmer som helst, men det var verkligen skit billigt också. Nu är Hampus och bror nere och tar den sista tvätten, sen så ska jag och älsklingen se Drag me to hell. Aldrig sett den, men Hampus sa att den skulle vara bra, så jag får väl helt enkelt se om den är bra. Sen ikväll så ska jag nog laga lite biffar med potatis, eller kanske pasta med köttfärs. Får se vad jag vill och orkar. Just nu känner jag bara för att sova. Dagen har varit så seg, känns som det är söndag idag faktiskt. Vad har ni hittat på idag? Hur som helst ska jag sätta i filmen sålänge, sedan vänta på att de ska komma upp igen. Ha de bra så länge, pussen♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0