problem?

Jag tror att jag har lite problem med att hitta barnvagn. Sitter på blocket just nu för jag har hittat många fina, men vissa kostar lika mycket som en ny så då är det lika bra att köpa en ny vagn istället. Men sen vissa är i skit bra skick och är billiga för deras utseende men är långt borta. Men nu har jag hittat två skitsnygga faktiskt, en i Lund och en i Landskrona. Den i Lund är som den vagnen vi tittade på den hemsidan som vi från början tänkte köpa barnvagn ifrån, men just nu lutar det mer åt blocket i och med det är billigt och bra där så vi kan köpa annat skoj också. Ialla fall den barnvagnen i Lund får man då sitt, ligg och bilbarnstol för 3500kr, och det är billgt det är det faktiskt. En ny kostar ca 5000kr, det vet jag själv i och med jag tittat på den från den hemsidan vagnen kommer ifrån. Och ägarna på vagnen skrev precis priset som vagnen kostade också så de verkar ju inte lura folk.
Den är jag intresserad av, och sen den från Landskrona är också skitsnygg, men den kostar 3000kr, men då får man inte bilbarnstol till, men själva vagnen verkar stabil och stark så det är ju positivt. Jag vill ha en ganska ordentlig vagn, som är stark och väl byggd. Inte en skit vagn som rasar efter 1 dag ute i stan!

Jag ska leta vidare nu, och se om jag hittar några fina. Kan lägga upp bilder på de vagnar jag hittat sålänge!
pussssssss♥


Sittdelen

liggdelen

den från Lund, det lutar mest åt denna just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0