redo

Nu är jag redo för att dra iväg. Men det är nog bara jag som är det, mamma har inte ens kommit hem, min bror har precis fått medicin och sitter i mjukisbyxor, Hampus har kommit hem från jobbet och är snart påväg hit(om han inte redan är påväg!). Jag har fixat mig nu, och är nöjd, men mina ögonfransar är lite sisådär. Från början blev dem skit bra, men i och med jag aldrig kan sluta kletta med mascara så blev dem klumpiga och störda. Aja, jag får skylla mig själv. Håret blev bra idag så jag är väl nöjd.

Fick sms av Hampus 13.28 där det stod att de hade jobbat klart. Jag tänkte vafan?! Så jävla tidigt slutar de aldrig, men de hade tydligen inte mer jobb. Så det är väl bra i och med att vi ska åka bort sen. Lika bra att han sluta så tidigt än sent. Sitter vid mammas dator för att jag inte orka koppla in min egen cam, och orkar inte ta foto med kameran i och med jag bara får med mitt huvud och det blir inte så bra. Och cambilderna blir mycket bättre tycker jag trots att det är lite suddigt, men då slipper jag ialla fall att se tjock ut. Så cambilder tycker jag om nu förtiden, trots att jag hatar cambilder annars. Men så är det! Jag ska slänga upp de bilderna jag tog precis, sen så sa jag flytta över till min egen dator. Puss♥


ser ut som att jag är rädd på bilden


en glad liten May

extrem närbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0