runaway

Gick ut och mötte mamma innan tillsammans med Teddy, som nu mera drar mig dit han ska. Jag har ingen kontroll över honom längre. Han är rent för tung för mig, jag orkar fan inte hålla honom längre, eller bli dragen av honom. Aja, efter vi hade mött upp mamma så stack vi och handlade mat åt honom och sen massa skit till mig och mamma. Jag köpte även den nya Daim Limited edition, summer dream. Smaka den efter att jag hade ätit och mamma fick också en bit. Faktiskt sjukt god. Det var en somrig och härlig smak i den. En smak som är lite svår att beskriva, men den smakar päron och mint. Den är ute i affärerna nu, så testa den!
Hur som helst, har jag precis ätit upp, och jag ska snart ringa tillbaka till Jane som ringde mig innan när jag var inne i affären med mamma. Sen så ska jag väl snacka med Hampus också, men min mobil är upptagen just nu (mamma står och snackar i den!) , så ringer han nu så är det ändå upptaget. Haha!
Aja, imorgon så ska vi iväg efter att mamma slutat jobbet, min bror slutat skolan och Hampus slutat jobbet. Det blir en lång och rolig dag imorgon och jag längtar faktiskt. Trots att jag är helt säker på att jag kommer att somna även fast jag är där. Jag är ju tyvärr så trött nu förtiden. Inget att göra åt!
Idag har jag tagit lite bilder, inte direkt bra bilder men ialla fall nya bilder. Ska lägga upp dem här strax.
Hoppas att ni har haft en bra dag. Min dag har varit hyfsat bra, trots att jag mått lite smått illa..
Hörs senare ikväll, puss♥


såhär söt är jag idag.

en annan söt liten bild.

den nya daim limited edition, Summer Dream.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0