så fräsch!

Nu känner jag mig som en helt ny människa som grävt sig upp ur ett svart hål! Jag tog mig i kragen och hoppade in i duschen. Packade in håret, rakade mig, borsta mina tänder, och smörjde sedan in mig i god doftande kräm! Så jävla sköööönt! Började med att tvätta bort mitt gamla nagelack, sedan målade jag om dem fast i en röd fin färg, så jävla snyggt! Skulle egentligen inte sminka mig något avancerat, men kunde inte låta bli när jag väl hade börjat kleta på ögonskuggan och mascaran.. Allting kom sedan efter hand, foundation, solpuder, rouge, läppstift, kajal osv osv.. Men jag känner mig ialla fall så jävla fräsch nu och det tackar jag fan för! Jag kände fan mig som en död zombie innan idag, men nu känner jag mig som en levande zombie ialla fall;). Tog några snabba cam-bilder också. Dålig kvalité men ni älskar det ändå. Ska föra över bilderna från mobilen också, lite bättre kvalité på dom.
Vad har ni haft för er idag?♥




Ni får fler bilder senare! Kan inte lägga upp alla nu, för då har
jag inga bilder kvar. Och ni vet ju att jag är super duktig på att ta nya bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0