sängdags

Nu kallar någon alldeles oväntad på mig! Nämligen sängen, yippie. Jag vaknade fan i maj sent idag må jag säga, men är tröttare än fan. Hur går det till vill någon slå till och ge mig ett svar på den frågan? Kanske borde jag googla det lite snabbt innan jag lägger mitt huvud på kudden och sover sött?! Kanske, vi får se. Snackade med syrran innan ikväll, planerade lite inför helgen och hur vi skulle göra. Får se hur vi gör. Sedan så snacka vi om inköp av allt. Ja, hon har rätt vi måste börja köpta saker sakta men säkert, för annars kommer vi stå där sen och inte ha ett piss och måste köpa allt på en och samma gång och det är väl inte direkt så poppis kan nog alla tycka. Visst kommer det att kosta lika mycket om vi köper det nu eller senare. Men om man köper lite i taget så behöver man inte leva utan pengar en hel månad eller flera. Man får liksom prioritera lite:). Köper man lite i taget så har man liksom något man kan leva på sen under månadens gång och nästa månad kan man köpa lite till och lite till, ja ni förstår hur jag tänker va?! Och samma med barnsakerna, jag och min syster snackade om det att jag har ju verkligen inga barnartiklar över huvudtaget mer än barnvagnen!! Och tänk så skulle det vara så att jag föder i förtid? Tänk om det skulle vara så att jag föder redan nästa vecka?! Och då står jag där och är helt tom?! Nej, vi måste börja fixa lite saker nu, för jag tänker inte vänta mycket länge till. För nu går jag in i vecka 31 och har 9 veckor kvar och har inte en enda sak, måste fixas, MÅSTE! Så får snacka med mamma om det imorgon lite. Nu ska jag ialla fall sova. Sov gott allesammans och dröm sött!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0