seg dag

Dagen känns så jäkla seg idag asså. Jag skulle spela innan men jag tyckte att det var så tråkigt så jag bestämmde mig för att vila lite istället. Vila lite, men så hör jag massa billjud som kör som idioter! Strax innan 14 ringer brorsan på dörren och har slutat för dagen. Nu sitter vi här. Mamma är på bastu med hennes kompisar och jag vill typ bara duscha och göra vid mig för att känna mig lite fräschare.. Men orkar inte! Säg någonting jag orkar idag egentligen? ABSOLUT INGENTING FAKTISKT! Men hur som helst så stängde jag av spelat när jag vaknade upp, spara inte ens orka inte! Just nu sitter min bror på golvet och busar med Teddy, han blir alltid så glad när min bror kommer hem och vill genast leka trots att min bror ibland inte orkar. Men jag sa att han fick tillbringa lite tid med Teddy också, i och med att Teddy är liten så vill han leka med barn istället för vuxna, för han förstår väl att dom inte är så roliga;). Jag vet absolut inte vad jag ska göra nu, men ska nog läsa lite bloggar! kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0