segaste dagen

Idag har varit den absolut segaste dagen i mitt liv känns det som.
Vaknade vid 7, sen somna jag om till 9 ju, sen kom ju mamma hem. Sen så gick hon och la sig vid 12 eller något igen och då satte jag mig snabbt vid datorn, och vaknade typ vid halv 3 sen efter det kom min bror hem och då fika vi franskbörd eller hur det stavas?! Sen så har vi bara legat och degat allihopa. Min bror är tydligen också trött idag. Ja, då är vi 3, eller fler kanske?
Hampus kunde inte komma ikväll, lite tråkigt. Men man ska väl inte klaga. Sitter här och käkar glassbåt nu, orka inte äta mat det är för varmt för min hals, det gör så jäkla ont:(.
Sitter förtillfället och snackar i telefon med min pojke, tycker dock det hade varit roligare om han hade kunnat komma, men skitsamma! Nu ska jag läsa vidare på andras bloggar;).
Puss & Kram♥


jag igår efter att jag kom hem från kulturkalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0