Shoppingdag

Heelllu.

Allt bra med er idag? Med mig är det toppen faktiskt fast väldigt trött efter att varit och shoppat en hel dag. Jag, Hampus och min bror åkte in till NOVA vid ett tiden, kom fram till nova strax innan två, vi gick in i de flesta affärerna och kollade. Jag skulle köpa nytt smink och jag var så osäker på vad jag skulle ha, vilken sort och vilken mascara. Nu förtiden har jag prövat de flesta mascarerna och har blivit väldigt nöjd med många av dem. Men jag valde en tillslut. Hampus ville stå för sminket, så det gjorde han. Han köpte med sig hem en tjocktröja, t-shirt, 10-pack strumpor, och två par kallingar, fast de ena paret fick min bror. Snällt av honom att dela med sig. Sen köpte de även ett spel som de ska dela på, för att få det billigare och för att båda ville ha nytt spel. Härlig deal där!
Jag fick med mig lite plagg hem också, det var rea på Gina Tricot så där var jag inne om och tittade och köpte med mig en söt sommar klänning, fick bli storlek M i och med jag växer hela tiden. Och det var nog tur att jag tog M, för nu när jag pröva den så satt den som ett korvskin. Haha! Sen köpte jag en t-shirt som Hampus valde åt mig, sen så köpte jag en svart tunika åt min mor. Och jag vet att jag har börjat köpa mycket till henne, men det är för att hon alltid handlar till mig och tänker på mig när hon är och shoppar. Så man måste också vara snäll tillbaka. Sen så köpte jag en topp inne på H&M, och trosor med Mimmi pig på, sen nya strumpor för att jag har ont om dem, min bror fick också ett packet för att Teddy biter i sönder alla hans strumpor. Sen så var vi och käkade och det blev en god kebabtallrik med tzatsiki sås till, sjukt gott! Vi åt då det inne på själva NOVA bland alla matställen, sjukt god är den, men dock är säljarna så jävla sura! De hade gett oss fel sås och när vi sa till så bara högg han till som fan! IDIOT! Min bror åt pizza som också var sjukt god. Men jag blev rätt mätt faktiskt på min tallrik. Sen efter maten stack vi upp till elgiganten där de skulle köpa spel, sen media market för det skulle kolla om det fanns fler, men det fanns det inte så Hampus sprang tillbaka till Elgiganten och köpte medans jag och bror stack till ÖB för att handla korgar till strumpor och trosor/kallsonger annars blandar vi ihopa allting helt och hållet. Så där inne blev det lite dricka och godis också, sen var det bara att ta bussen in mot stan och när vi väl kom in där så gick Hampus till banken för att kolla hur mycket han hade kvar, sen så gick vi in om 7eleven för att handla lite fika, dricka och kanelsnäckor. GOTT:thumbup:! Sen vänta vi bara på bussen, och nu sitter vi hemma och jag har packat upp allting och lagt alla underkläderi korgar, och sen har jag renast min gaderob och tagit ut det jag inte får på mig, eller det jag inte vill ha nu när jag är tjock så Hampus ska ta hem det sålänge, så sen när vi flyttar blir det inte så mycket. Min bror har också städat sin gaderob, duktigt av honom. Men gud vad han gnällde, haha! Jane kanske kommer hit en runda sen också, träffade förresten henne också på NOVA. Hon ringde mig när jag stod utanför kicks, och när hon var precis utanför H&M och jag såg henne så jag sa att jag såg henne så hon gick med oss ett tag. Trevligt. Nu ska jag ta och äta mig fet igen och sen så ska jag bara ta det lugnt. Lägger även upp sakerna jag köpt. Hoppas att ni också haft en trevlig dga, puss♥



smink och hårgrejer

tub top?(kallas vadå?)

tröjan är lite för stor ännu, köpte den i M också, men jag är helt
säker på att jag kommer att växa ut i den så den passar mig perfekt!

söta sommarklänningen


hampus tröja som han valde.

och när vi ändå är igång så slänger jag upp en bild på gårdagens gottis!




Kommentarer
Postat av: lina lindwall ! :)

Skit söt sommarklänning du köpte! :*

2010-05-08 @ 21:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0