skitväder

Det är ren jävla skitväder ute idag. Imorse när jag var uppe så kollade jag aldrig hur det såg ut, utan Hampus skrev bara att det regnade. Jo, fine tänkte jag, inte är det hela världen att det regnar. Men nu när jag vaknade upp med min bror igen och vi drog upp gardinerna så insåg jag vad han mena med att det regnade. SKIT VÄDER! Åskar gör det också lite, fy sjutton. Aldrig att jag ska gå ut med Teddy i detta vädret, och aldrig att jag kommer att ta mig till bussen ikväll när vi ska på bio om det fortfarande öser ner. Jag vägrar! Det borde ju fan inte vara lagligt med så mycket regn. Det verkar som att det blåser också i och med regnet blåser iväg på helt olika håll. Aja, jag hoppas att det går över under dagen.

Nog snackat om regn, så vaknade jag upp med min bror för en halv timme sedan. Nu har vi precis ätit (som jag skulle gjort redan tidigt imorse!), och nu ska jag ta itu med disken och sen ringa mammas kompis och be henne ringa tillbaka till mamma. För att fråga om hon kan passa lille Teddy idag. Annars får han ju vara hemma själv, och det är ju inte kul för honom. Och sen vågar vi inte det i och med att vi inte vet om huset är kvar när vi kommer hem, haha! Men vi får hoppas på det bästa. Sen så ska jag börja göra i ordning mig själv, för att jag tar en sån jäkla tid när jag ska göra något. Så puss på er och hoppas att ni har det bra i det fina vädret;)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0