skorpor

Usch, gjorde mig lite kvällsfika och det blev skorpor med god pålägg på. Teddy fick också en lite skorpa, han har blivit helt galen i mat! Han äter hela tiden och är hungrig jämt. Jag vet att det är för att han växer så mycket just nu och han behöver mer mat eller ialla fall större portioner.
Hur som helst, så sitter jag och lyssnar på när Poaw var med på NRJ och snacka med Knappen och Hakim, låter rätt roligt faktiskt;)! Hon är en fantastisk söt tjej, med smink och utan smink. Och hennes klädsel är så HET! Jag själv skulle nog inte kunna gå klädd så, men det är för att jag inte har så bra klädsmak kanske? Jag är ju rätt kräsen av mig när det gäller kläder.
Aja, handlade ju hem skorpor imorse, och gud så gott det är. Jag köpte skorpor med fullkorn mest för att det var nyckelhål och det är väldigt viktigt för mig som är gravid att äta sånt som är med nyckelhål och som är nyttigt. Jag har börjat tänka mer på grönsaker, nyckelhål på bröden vi handlar hem, dricka och allt annat. Man vänjer sig med tiden som går och jag är glad att jag lyckats ändra mitt tänkande så mycket. Visst att jag också har nackdelar med det hela, men det tror jag många har. Man kan inte ändra sig bumms pang direkt när man vet att man är gravid så är det ju. Men att man försöker och lyckats med vissa saker anser jag som en bra grej!
I detta inlägget blir det lite allt i ett, i och med jag inte bloggat sådär mycket i helgen. Tänkte lägga upp de få bilderna jag tog på valborg, jag suger på att ta bilder när jag är någonstans eller gör något, så det kan ni anteckna och komma ihåg. För det tror jag är rätt viktigt!
Så lite bilder kommer här;


Teddy ska alltid hoppa när man ska fota honom!

en glad Hampus på bild.

min söta bror i någon mössa.


jag & bror.

min outfit på valborg;
tröja från H&M
leggins(lena/lackade) från H&M
Kofta från Thailand
Klocka från Jet Set (ur och penn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0