sleep well

Jag sitter just nu vid sängkanten och snackar i telefon med min pojkvän medans min bror ligger bredvid mig och försöker att sova. Gav mamma en halv timmes massage innan när hon skulle sova. Så imorgon får jag 50kr av henne för att jag var snäll mot henne. Hon tyckte det var skönt, även fast hon från början inte ville ha någon massage. Men jag är bäst på att massera så alla älskar det! Vet inte om jag åker in till Lund imorgon eller om jag ska vara hemma och fixa alla telefon samtal osv. Känner dock att det behövs, men får se helt enkelt. Vet inte vad jag ska ha, eller handla. Har inte så mycket pengar över nu från förra månaden. Väntar på att jag ska få mina pengar den 20onde, men det är ett tag till. Förresten idag när mamma hämtade posten så såg jag att det var en tidning från KULTURKALASET I HÖRBY, det som vi brukar ha varje år här, med massa uppträdanden och sånt. Och i år tänkte jag hoppa över det i och med det är så mycket folk och så är det högt ljud osv, men när jag såg årets artist så chockade jag till helt, och blev genast glad! Och redan då insåg jag att kulturkalaset var med på listan i år. Annars brukar det inte vara direkt super artister men i år är det IDOL OLA som står på plats, och jag är nöjd och jag älskar honom & hans snygghet! Grejen är att många tycker om honom för att han är snygg, och det är han med, men jag tycker också om honom för att han gör bra låtar, och har en bra röst. Visst att det finns nättre sångerska men han är väldigt duktig han med. Och sen är han ju en skåning också, som har en sjukt härlig och skön dialekt. JAG ÄLSKAR DEN! Han är ju från hela första början i från Lund, och det är ju 35 minuter här ifrån. Alla känner nog till IDOL Ola, eller hela hans namn OLA SVENSSON! Han ska ialla fall befinna sig i Hörby den 18onde maj, och jag älskar det. Och jag ska stå där bland alla små barnen och skrika hans namn och bara vara allmänt nöjd, haha;)! Jag känner att jag är över trött just nu och bara babblar en massa skit, men som också stämmer. Men nu är det sängen som gäller, så puss och kram på er! SOV GOTT!♥


snygga ola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0