sminket är på plats..

Ja, som rubriken talar så är sminket på plats. Kläderna med, men ska bara byta tröja och så. Just nu har jag ett helt vanligt svart linne på mig och min rosa adidastjocktröja, och den börjar bli smått tight nu!! (PANIK) Håret har jag borstat ut lite snabbt och satt upp det i en hästsvans, naglarna måla ja igår (glömde visa er en bild på det!!), hur som helst allt är färdigt fixat nu. Tog disken innan också, snabbt gick det. Såg att det står en polisbil utanför vår lägenhet, någon utredning som görs kanske?! Vad vet jag.. Men jag hatar poliser och tycker de kan köra iväg nu. De har typ stått här i snart 2 timmar och jag gillar inte läget alls! Jag har alltid varit rädd för poliser, eller nja kanske inte är det längre med tanken på hur många utredningar och förhör jag varit på den sista tiden så rädd är jag inte längre. Men jag känner mig fan inte bekväm med dem. Ska man ens känna sig bekväm med dem i närheten??
Hur som helst så har jag ingenting att göra nu. Ska bara sitta här och vänta och vänta på att någon ska komma hem och göra mig sällskap. HATAR ATT SITTA HEMMA!! Mamma ringde innan och undrade om jag skulle göra något ikväll, så berättade jag då att det inte blev av, så vi kanske ska ut och käka eller något.. Hennes dotter fyller ju trots allt år;)! På lördag är den hennes tur att fylla år, åren går så jävla fort asså! Slut skrivet, nu ska jag ut och ställa mig på balkongen och skrika högt för mig själv, och sedan ska jag läsa lite bloggar:D Pussss♥


Såhär ser ett födelsedagsbarn ut när hon fyller 17!

Ännu en knas bild, men idag är det min dag och jag skiter
väl i vad ni tycker?!
(ni får bättre bilder senare, tog bara dessa lite snabbt nu precis!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0