Snart..

..lämnar vi hemmet och beger oss av mot Eslöv där vi ska lämna Teddy, efter det så tar vi tåget mot Lund. Mamma blir dock kvar i Eslöv en lite stund i och med att bion inte börjar förens 21.00 ikväll. Så hon orkar inte gå runt i Lund. Men det gör dock vi. Hampus behöver köpta nya kallingar igen, för han har inte tagit med sig tillräckligt. Sen så bor han i Löberöd där det är helt omöjligt att ta sig dit. Bussarna går så jäkla sällan, och sen så måste man ta buss från Eslöv eller Hurva, så det blir byten påvägen. Dem har gjort det mycket mer komplicerat än vad det egentligen kunde ha varit. Aja, skitsamma! Jag kommer snart flytta dit och känna att jag är innelåst, men det är det värt. Jag vill bort ifrån Hörby, bort från allt skit, och sen börja om från början och vill att mitt barn ska bo tryggt och det hoppas jag att den kommer att göra i Löberöd. Kanske förflyttar vi oss sen om några år mot en lite större stad. För i Löberöd kommer jag inte att bo resten av mitt liv.
Hur som helst så ska vi nog alldeles strax sticka mot bussen, så bloggen kommer jag nog inte att uppdatera mera idag, kanske ikväll när vi kommit hem om det inte blir allt för sent. Nu lägger jag upp gårdagens bilder. Ha det toppen bra bloggen vi hörs antingen ikväll eller imorgon! Massa kramar♥


teddy väntar på att mamma ska komma ut.

även jag väntade.
(fler bilder kommer upp senare, för just nu hinner jag inte måste rusa iväg nu!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0