Sommarens bio!

I år verkar det vara sommarens bio.
Har ni missat det så kan jag säga er att i sommar kommer de bästa filmerna ut. Och det är så många jag ska se, och det är så många jag ska skratta till! Bio är kanske inte är något för mig nu när jag är gravid. Jag märkte i fredags när vi var och såg på Iron Man2 hur bebisen höll liv i magen. Hur störigt den tyckte att det var att det var så högt ljud. Jag fick rätt dåligt samvete med tanken på att jag faktiskt vet att bebisen hör det mesta utanför. Men ändå satt jag där och skulle tvunget titta på bio. Bebisen rörde sig inte så mycket förens i slutet då det högsta ljuderna kom i vissa scener, och jag visste inte vad jag skulle göra! Jag tog jackan över magen, min tjocktröja och la handen där, men den splattrade och hade sig ändå. Jag kunde ju inte springa ut heller så jag satt där tills filmen var slut. Om min unge blir döv så vet vi varför ialla fall. Men jag kan bara inte motstå bio nu när jag vet vilka heta och bra filmer som kommer ut nu i sommar. Första bra filmen har premiär redan nu den 27e maj, fast har smygpremiär den 26e maj på min födelsedag. Ni kanske redan vet vilken film det är, men för er som inte vet så är det Sex and the city 2. Jag längtar till premiären för jag ska se den så enkelt är det bara. Jag har aldrig följt serierna men jag såg Sex and the city teh movie i skolan, min ena klasskompis hade den på sin dator och jag fattade ingenting, men sen när jag kom hem bad jag Hampus ladda ner den och det gjorde han och jag har sett den hur många gånger som helst efter det. Fast dock inte serierna fortfarande. Men jag tycker att den första filmen är skit bra och tror att den som kommer nu kommer att vara minst lika bra;). Fler än jag som tror det?


Biljetterna sägs vara ganska dyra, men det är det värt!

Sen så kommer dte ut fler filmer under sommaren som vi kanske inte riktigt har väntat på. Men shrek 4 kommer ut under sommaren, kommer inte riktigt ihåg vilken månad men det var snart. Sen Toy Story 3 kommer också, och sen twilight saga kommer ut nästa månad om jag minns rätt. Och sen en massa andra filmer som jag inte riktigt kommer ihåg, men det är fler filmer som jag ska se på ialla fall. Men dessa jag rabblat upp nu är dom jag måste se! Några filmer ni vet som ni ska se?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0