Sov time

Nu ska jag strax bädda ner mig under täcket tillsammans med min stora nallebjörn. Dagen idag har varit bra, och helt ointressant. Har typ tvättat hela dagen och ska göra det om några timmar också. Det är trots allt söndag nu, fast vi är har bara kommit in en minut i söndagen:) hur som helst Hampus åker alltså hem senare idag, sen så är det en hel vecka för alla full av stress och trötthet.. Jag själv har nog inte direkt något planerat denna veckan men det blir väl telefon samtal och sånt. På tisdag är det trots allt kulturkalaset så där kommer jag att vara;)! Men sov nu gott, för det ska jag göra. Men nu ska jag torka mig för sitter på dass och bloggar med mobilen, to mush info kanske;). Men vi hörs senare idag! Puss sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0