sova?

Ja, jag skulle egentligen ha sovit nu om jag hade lagt ifrån mig datorn efter att jag laupp det förra inlägget. Men jag gjorde ju inte det så jag är fortfarande vaken! Varför är man så jävla beroende av datorn? Det är som en drog asså. Tvingar jag inte mig själv till att lägga ifrån mig datorn så kan jag sitta vid den hela natten lång!!!
Jag kanske inte är ensam om det, jag vet att det finns fler som inte kan slita ifrån sig från datorn trots att man måste och vill. Mamma säger alltid till mig att gravida människor ska lägga sig tidigt och sånt för att man nästa dag ska vara helt utvilad och orka med allting. Men jag lägger mig skit sent, och mamma har sagt det att jag kommer få de svårt sen när ungen kommit. För att jag är så van vid att lägga mig sent och sova bort dagarna, men det kan jag ju VERKLIGEN inte göra sen. Mamma vill helst att jag ska lägga mig samtidigt som henne alltså vid 22 tiden, så att jag kan vänja mig vid det och så jag kan gå upp tidigare om morgnarna. Men jag kan inte lägga mig vid den tiden med tanken på att jag sover bort mina dagar. Men jag måste nog börja vända på dygnet nu, annars kommer det bli svårt som mamma säger. Mamma har oftast rätt!
Nu- sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0