spark,spark,spark

Jag skulle lägga mig för ett tag sedan, men jag har läst lite bloggar för att få mig själv extra trött så att jag somnar direkt när jag lägger huvudet mot kudden. Men det verkar tydligen inte gå, bebisen i magen sparkar och har sig. Är det match nu igen? Jag trodde inte det var såhär sent om kvällnarn? Jag har suttit och tittat ner på magen och jag ser hur jag andas, hur magen arbetar ut och in, men samtidigt så ser jag att det sticker ut något extra också, och det är inte som jag andas. Shiit, jag tycker inte att det gör ont, men det kittlas så sjukt mycket. Och hur ska jag kunna sova nu? Den håller frortfarande på, och jag kan inget annat än att skratta åt det, för det ser sjukt kul ut när magen bara dunkar ut sådär, och känslan får mig ännu galen. Haha! BEBIS, MAMMA VILL SOVA! Tror ni den lyssnar på mig? Tror inte jag, men nu ska jag försöka sova ialla fall, hörs imorgon!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0