Spela the sims

Nu hade jag tänkt spela lite The sims faktiskt! Det var sjukt länge sedan jag satt och lana det som en jävla nörd så jag tänker göra det nu! Satt precis och gjorde en snabb bild till Hampus. Han frågade om jag kunde göra fler headers till honom. Det ärväl för att han ska kunna välja bland dem, så jag har gjort en till. Men FAN storleken vill ju aldrig passa, trots att jag ändrat storleken över 100 gånger och ändrat det överallt, jag blir galen.. Men antagligen kan Hampe väl själv fixa det, det är fortfarande lite mer tålamod i honom än i mig.
Aja, nu ska jag ta skivan sätta in den och springa ner snabbt och kolla om där är post, eller om den har kommit rent ut sagt! Ha de bra så läng, vi hörs senare!♥


Den nya bilden jag gjort åt honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0