spettekaka

Mamma och hennes kompis har åkt iväg för att basta nu. Så nu är jag hemma själv med Teddy. Jag överlever väl, får jag hoppas. Bad mamma köpa med sig hem en spettekaka till mig också, har varit så jävla sugen på det nu i flera dagar. Veckor kanske till och med(!?) Jag gav med henne pengar också för att vara snäll. Ibland vill jag inte att min mamma ska behöva ge mig både pengar och saker. Hon försörjer mig trots att hon inte får mitt underhållsbidrag (tyvärr så verkar försäkringskassa ha svårt med det!!). Hon ställer upp och köper en massa saker åt mig trots att hon inte får en enda spänn. Så ibland vill jag vara generös mot henne när jag har något!

In på annat så dödar min hals mig! Jag vet inte vad fan jag ska göra, jag har druckit de jävla teet mamma gjorde men fyfan vad det smaka illa dock bara druckit lite, men det känns somjag druckit skit mycket! Sen så hostar jag som en jävla gris, känns bra?! NOT! Aja, ska vänta på att Jane ska ringa mig sen ska jag vila lite. Puss♥


hur jäkla gott som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0