strul

Nu har det blivit lite strul. Vi kollade tidtabellen och såg att sista bussen gick halv 10. Och det är då filmen precis har börjat, och så går det inte senare bussar heller. Och sen så blev det klödd med Teddy. Han skulle ju till mammas kompis men nu tyckte mamma att vi gav henne ansvaret trots att det var vi som ville ha hund. Och jag menar visst fan att det var vi som ville ha hund, men hon ville också ha den så hon kan ju inte direkt komma och säga något nu. Så jag vet inte hur det blir riktigt, för vi vet verken hur vi kommer hem eller hur vi ska göra med Teddy. Så kanske blir det att bara min bror och mamma åker, får se helt enkelt!
Varför uppstår det alltid problem och massa klödd sista sekunden? Jag blir arg!
Jag som tänkte att jag kunde gå runt och kolla på Entré lite också, men nej så verkar det ju inte bli. Bussen går ju inom kort och vi har inte ens kommit på hur vi ska göra. typpiisskt!

Aja, nu får jag väl fortsätta att fundera ut något för mamma verkar inte göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0