sugen

Jag är så jävla sugen på något just nu, men jag kan inte komma på vad! Lyckat!
Halvligger och deppar för att min hals inte kan skada mig lite mer. Så jävla elakt!
Jag tror jag är sugen på jordgubbar, men var ska jag hitta det nu liksom? Klockan är 22.30 och vilken affär har öppet nu förutom 7eleven, satoli och sånt skit?! Jag åt ju årets första jordgubbar i torsdags och det var suveränt måste jag säga, som att fånga två flugor i en smäll. Det var riktigt gott, och gud vad det kändes som sommar när jag satt och åt dem. Dock äter jag ju inte grädde i vanliga fall, jag brukar bara ha mjölk och socker till mina jordgubbar om jag inte gjort smällt choklad till. Men denna gången så hällde jag bara socker rakt upp och ner på mina jordgubbar och så tog jag lite vispgrädde bredvid så jag kunde doppa jordgubbarna i om jag ville. Och det smaka så jävla gott!!

Visst ser det hur gott ut som helst och visst känner ni sommar känslorna nu?

Nu när jag väntade på att bilden skulle laddas upp så gick jag in om köket för att se vad som väntade i kylen och då hittade jag risifrutti med hallon smak, så den tog jag. Sen ett snickers choklad, mamma älskar ju att köpa hem mängder av förpackningar med choklad så jag kan äta upp dem så det gör jag för att vara snäll mot min mamma, haha! Sen så tog jag ett glas saft också för att jag och min hals inte riktigt kommer överens. Sen påvägen in kissa jag också om ni undra det:). Det kanske märks att jag har jävulskt tråkigt nu, så det är därför jag sitter och rabblar upp en massa skit. Men ska in och läsa lite bloggar till sen ska jag nog sova!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0