sweet dream

Nu ska jag lägga mig, känner att ögonen börjar bli lite tunga nu och vill nog vila efter en lång shopping dag. Så jag ska vara snäll mot mina ögon och låta de vila lite. Senare idag ska jag fan äta spettkaka, vare sig jag får köpa den själv eller inte. Jag tänker äta det, för jag längtar efter min spettkaka. Och jag ska äta den också! Sen så tror jag nog att jag ska äta lite potatissallad också bara för att jag är sugen på allt som har med potatis att göra. Jag känner mig för övrigt som den mest nyttigaste människan på hela planeten och är nöjd med det också. Hur som helst godnatt och sov gott sötnosar:love:. Hoppas att ni har haft en lika bra dag som mig, vi hörs senare idag. Puss&kram♥


godnatt puss;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0