tankar och minnen

Såhär är det att klockan är nu 00.39 och jag sitter uppe och har precis fått igång inernetet igen efter att det bara började klödda. JAG FÅR SERIÖSA ANFALL NÄR SÅNT HÄNDER!
Hur som helst sitter jag och snackar med Andreas min vän på msn, och har inga som helst planer på att gå och lägga mig heller, inte han heller tydligen. Ibland behöver man snacka ut, och ibland behöver man tänka igenom saker och bara sitta och drömma sig bort i drömmarnas värld. Så är det liksom! Alla har sina stunder då allting känns så sjukt konstigt, man saknar det förlutna, man minns det man gått igenom och helt plötsligt hamnar man på botten igen och vill inte sluta sina ögon för lite sömn, utan man förstsätter istället att tänka ända tills man ligger där och gråter tills man somnar.

Hur som helst så var planerna inför senare idag (det är ju fredag nu;)) att jag skulle på bio med min vän, men det är lite som kommit ivägen så jag drar och kollar på bio tillsammans med Hampus istället. Men innan det så drar jag till Nova och ska fixa lite saker, jag har ju fått lite pengar nu i födelsedagspresent, så ska göra lite nytta av dem:).
Kommer bli en toppen bra dag!

Lista på det jag ska leta efter och slösa pengar på;
-Brun utan sol (den som var slut i förrigår!!)
-klänning till studentfesterna
-skor
-nagelack
-shampoo & balsam
-hårspray som är BRAA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0