Teddy borta..

Nuär Teddy borta. Endast jag och mamma hemma nu. Trist faktiskt, man blir faktiskt lite ledsen när man lämnar ifrån sig honom med tanken på att han är som en liten bebis och ska vara hos en hela tiden. Och så fort han ser mig så springer han fram och ska ha mina bröst och kela med mig. Så nu när han är borta så känns det lite tomt i mitt hjärta. Nu tror ni säkert att jag är helt körd i huvudet, men ni som har hundar vet själv hur det är och känns. Man stör sig så jävla mycket på dem vissa stunder, men sen när man väl lämnar ifrån sig dem så saknar man dem sekunden efter dem är borta"/. Aja, mamma har gjort sig redo för att bege sig in till Lund och handla en klänning åt hennes kompis, så sjuk är hon! Hon bad mig följa med men nej, det går ju inte. Jag ska alldeles strax bege mig till läkaren och kolla upp min hals osv. Och sen orkar jag inte åka in till Lund heller nu när jag mår såhär, men tydligen gör ju hon det. Klockan är inte ens 12?! Det är vid den här tiden jag brukar vakna, men nu har jag fan varit vaken länge och är klar med mina sysslor, kanske ska jag börja vika tvätten som vi tvätta förra helgen, ha ha! Kläderna ligger fortfarande i påsar, typiskt oss. Vi orkar inte ibland så är det bara. Aja, nu ska jag in och läsa lite bloggar.♥


min sötnos!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0