Testar

Jag har suttit och testat göra en ny header nu ikväll, med runda kanter. Jag har som sagt aldrig prövat det eller lyckats göra det. Men jag lyckades ikväll och jag är nöjd med resultatet. Men nackdelen är att jag inte kan få den att passa in här på bloggen. Utan det är en vitkant runt själv header som tillhör inläggs fället och jag fick damp så jag sket i att ändra headern. Jag gjorde även en ny blogg, dock är det bara test blogg så ingenting ni ska gå in på. Där kommer jag att testa mina nya design framöver och kommer att testa på den innan jag sätter in själva "designen" här på denna bloggen som är den riktiga. Ni sak få se den nya header. Och skriv vad ni tycker!



Vad tycker ni nu då? (Min första header med runda kanter.)



Kommentarer
Postat av: din älskling hampus<3

det va fint älskling<<3<

2010-05-05 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0