thailand planer..

Har precis suttit och snackat med min syster i telefon i typ 2 timmar, ringde henne för att jag hade så jäkla tråkigt. Vi sancka lite om allt möjligt, sen kom vi in på en Thailandresa, och det tyckte vi lät så jäkla bra i våra öron. Så hon kolla runt lite på nätet efter billiga biljetter i typ början av 2011. Och visst fan fanns det de, så nu ska jag snacka med Hampus lite om hur han ser på det och om vi har råd till det, för det hade ju verkligen varit skit roligt. Självklart så följer vår dotter med som då är typ 6½ månad. Rätt lagom tid för första resan kanske. Nej, om vi beställer dem nu så har vi verkligen nånting att se fram imot, men jag och Hampus kommer att ha det väldigt fattigt faktiskt i början i och med vi ska flytta, köpa nya saker, barnsaker och sånt som behövs. Sen så måste han ju betala hyra och sånt som fasta kostnader också, det kommer bli tufft i och med det bara är han som tjänar pengar. Men jag kommer ju få mitt underhållsbidrag sen av mamma när jag flyttar så då ska jag hjälpa till med mat och annat så gott jag kan. Och sen när barnet kommit ut så blir det mammapening så det kommer gå åt bebisen så inte så mycket av Hampus pengar kommer att gå åt bebisen då, och då sparar han en del ialla fall. Men vi får se, vi ska försöka göra det bästa av saken. Vi vill ju gärna dit allihopa! HOPPAS....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0